مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 14:322014-11-22فرهنگي

مدیر جدید خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان معرفی شد


انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان با حضور اعضای هیئت مدیره ظهر امروز در زاهدان برگزار شد و مدیر جدید خانه مطبوعات و رییس هیئت مدیره این خانه انتخاب و معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، در جلسه انتخابات اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان که ظهر امروز در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور اعضای هیئت مدیره و کارشناس مطبوعات و تبلغیات این اداره کل برگزار شد بابک رحیمیان به عنوان مدیر جدید خانه طبوعات استان انتخاب شد.

در انتخابات ظهر امروز بابک رحیمیان سرپرست خبرگزاری مهر در استان به عنوان مدیر جدید خانه مطبوعات، حیدر سرایانی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان به عنوان رییس هیئت مدیره و محمد شکوهی فر با آرای اعضا به عنوان نایب رییس خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان انتخاب شدند.

در این انتخابات همچنین نرگس شجاعی فر سردبیر هفته نامه طلوع زاهدان به عنوان خزانه دار و مسئول امور مالی و همچنین مریم باغبان خبرنگار هفته نامه صبح زاهدان به عنوان منشی خانه مطبوعات استان انتخاب شدند.

در انتخابات خانه مطبوعات استان که در ماه گذشته با حضور اعضای رسمی و مجمع عادی برگزار شد همچنین مریم سرگزی از خبرگزاری فارس و ملوک زورقی از هفته نامه صبح زاهدان به عنوان بازرس های خانه مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جدید خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان معرفی شد

مدیر جدید خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان معرفی شد