مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 13:522014-11-22اقتصادي

سال آینده صورت می گیرد اضافه شدن یک میلیون تُن سیمان به تولید کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال آینده یک میلیون تُن سیمان به بخش تولید این استان اضافه می شود.

- " از یاسوج، داریوش دیودیده عصر امروز در دوازدهمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی به طرح های اقتصادی در دست ساخت استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: 435 طرح در دست ساخت در این استان وجود دارد که این طرح ها 5/ درصد طرح های کشور را تشکیل می دهند و دارای پیشرفت 5 تا 90 درصدی هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 96 هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده برای این طرح ها است که 1/9 درصد اعتبار کشور را شامل می شود.

وی به واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره برداری اشاره کرد و افزود: 698 واحد دارای پروانه بهره برداری هستند که از نظر سرمایه گذاری حدود 4 هزار میلیارد ریال است و 21 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در قالب 95 واحد صنفی و 6 اتاق اصناف وجود دارد.

  این مسئول در خصوص بحث صادرات اضافه کرد: وضعیت استان ما از نظر صادرات مطلوب نیست و نبود زیرساخت های صادرات باعث مغفول ماندن توانایی های استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص شده است.

دیودیده تصریح کرد: در هفت ماه سال جاری میزان صادرات استان 5 میلیون و 400 هزار دلار بوده که از نظر ارزشی 48 درصد افزایش و از نظر وزنی 60 درصد کاهش داشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده صورت می گیرد اضافه شدن یک میلیون تُن سیمان به تولید کهگیلویه و بویراحمد

سال آینده صورت می گیرد اضافه شدن یک میلیون تُن سیمان به تولید کهگیلویه و بویراحمد