مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 13:472014-11-22حوادث

کلاهبرداری با وعده اقامت در اروپا!


رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که با دادن وعده اقامت در کشورهای اروپایی ، از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در دومین روز از مهرماه امسال شخصی با پرونده ارجاعی از شعبه 20 بازپرسی دادسرای ناحیه 12 تهران با موضوع "کلاهبرداری" به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و عنوان داشت که فردی با وعده گرفتن اقامت یکی از کشورهای اروپایی برای او و اعضای خانواده اش اقدام به کلاهبرداری 100 میلیون تومانی از او کرده است.

مالباخته در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: چندی پیش برای گرفتن بلیط، به یک آژانس هواپیمایی در محدوده خیابان جمهوری مراجعه کرده بودم که با شخصی حدودا 50 ساله - با ظاهری کاملا آراسته - آشنا شدم که مدعی بود در زمینه گرفتن اقامت قانونی برای افراد متقاضی زندگی در خارج از کشور فعالیت دارد.

مالباخته در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفت : "همین موضوع زمینه آشنایی بنده با این شخص شد که در ادامه ، وی از من دعوت کرد تا برای ادامه صحبت به دفتر کار ایشان رفته تا به قول خودش مرا بیشتر با نحوه فعالیت کاری خود آشنا کند.

در چندین جلسه ملاقاتی که بنده با این شخص در داخل دفتر کارش داشتم، وی مدعی بود که بواسطه ارتباطاتی که با برخی از سفارتخانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با وعده اقامت در اروپا!

کلاهبرداری با وعده اقامت در اروپا!