مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 13:372014-11-22سياسي

سرعت قطارهای مسافری در شبکه ریلی به 200 کیلومتر خواهد رسید


مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: با دو خطه کردن مسیرهای پر تردد و برقی کردن قطارهای مسافربری سرعت قطار در شبکه ریلی را به 200 کیلومتر افزایش خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محسن سید پورآقایی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در بازدید از ایستگاه راه آهن تاکستان برای بازسازی و زیباسازی این ایستگاه و ساخت نمازخانه دستور مساعد داد.

در این بازدید که منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، حامد مانی فر سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان، محمرضا قربانی مدیرکل راه آهن شمالغرب، ایرج حیدری فرماندار تاکستان و جمعی از مسئولان محلی نیز حضور داشتند معاون وزیر راه و شهرسازی از محورهای عبور ریل راه آهن از داخل شهر تاکستان بازدید کرد و ضمن گفتگو با مردم در جریان مشکلات ساکنان اطراف شبکه ریلی قرار گرفت.

سید پورآقایی در نشستی با حضور مسئولان تاکتسان که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد گفت: توسعه شبکه ریلی در این دولت در اولویت قرار دارد و با تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم نسبت به توسعه شبکه و افزایش سرعت قطارها اقدام لازم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت قطارهای مسافری در شبکه ریلی به 200 کیلومتر خواهد رسید

سرعت قطارهای مسافری در شبکه ریلی به 200 کیلومتر خواهد رسید