مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 13:322014-11-22اقتصادي

سالانه 98 هزار تن شیر از اردبیل صادر می شود/ آغاز خرید تضمینی شیر در روستاها


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اردبیل تولید شیر در این استان را در حد مطلوب دانست و گفت: سالانه 98 هزار و 230 تن شیر از این استان به استانهای دیگر کشور صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بهلول تکلوی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی طرح خرید تضمینی شیر در اردبیل افزود: هم اکنون در استان اردبیل سالانه 272 هزار تن شیر تولید می شود که مصرف سرانه استان 174 هزار و 200 تن بوده و میزان مازاد بر مصرف آن به خارج از استان حمل می شود.

وی با اشاره به روند رو به رشد تولیدات دامی ادامه داد: در حال حاضر با سیاست گذاری دولت، تلاش می شود با برنامه ریزی های کلان سازمانی، شناخت کافی از توانمندیها و حل مسائل و مشکلات موجود گام های جدی و عملی در ارتقاء میزان تولیدات دامی برداشته شود.

تکلوی استان اردبیل را یکی از قطب های دامداری و محصولات متنوع در این حوزه ددنست و تاکید کرد که انتظار می رود با اعمال حمایت ها بتوان این کار را با مطلوبیت به انجام رساند.

وی همچنین از آغاز طرح خرید تضمینی شیر خام در این استان برای نخستین بار خبر داد و تصریح کرد: از امروز کار خرید تضمینی شیر خام همزمان با شش استان کشور برای نخستین بار در استان اردبیل آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 98 هزار تن شیر از اردبیل صادر می شود/ آغاز خرید تضمینی شیر در روستاها

سالانه 98 هزار تن شیر از اردبیل صادر می شود/ آغاز خرید تضمینی شیر در روستاها