مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 12:472014-11-22سياسي

بررسی راهکارهای ارتقای امنیت استان های منطقه 5کشور


امروز در مشهد آغاز شد .

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت:این جلسه باحضوربیش از 20 نفر از معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی، مدیران کل دفاتر سیاسی، امنیتی و اتباع منطقه پنج کشور امروز در مشهد آغاز به کار کرده است .

سید محسن صادقی در این جلسه افزود : بررسی و موانع اجرایی شدن سند راهبردی مدیریت اقوام، مصوبات شورای توسعه و امنیت شرق کشور، مصوبات شورای عالی امنیت ملی، امنیت کشور و دیگراسناد بالا دستی، افزایش تعاملات فرهنگی و اجتماعی، اجرایی شدن منشور 10 ماده ای ریاست جمهوری در مورد اقوام از جمله شرح وظایف این کمیته تخصصی است.

او افزود: بررسی ساماندهی وضع اتباع خارجی مجاز و غیرمجاز، ورود، اسکان، اشتغال، جرائم، آسیب ها و فرصت های ناشی از این حضور، راهکارهای کاهش میزان محرومیت به ویژه در مناطق مرزی و کاهش رتبه جرائم در استان های منطقه پنج از دیگر وظایف این کارگروه است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با بیان این که جغرافیای این منطقه، یک سوم جغرافیای کشور است و مرزهای شرقی در مجاورت دو کشور پر تلاطم امنیتی قرار دارد ، گفت : بررسی راهکارهای ارتقای امنیت استان های منطقه پنج کشور از اولویتهای این جلسه است.

صادقی با اشاره به این که استان های منطقه پنج شامل خراسان رضوی، جنوبی، شمالی، سیستان و بلوچستان، یزد و کرمان است؛ افزود : این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راهکارهای ارتقای امنیت استان های منطقه 5کشور

بررسی راهکارهای ارتقای امنیت استان های منطقه 5کشور