مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 12:422014-11-22سياسي

تدوین سند توسعه با نگاه اشتغال پایدار در خوزستان


معاون پارلمانی و امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سند توسعه اشتغال با نگاه اشتغال پایدار در خوزستان تدوین و به زودی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا منطقه خوزستان، علی اکبر طاهایی در جلسه مشترک هم اندیشی اعضای شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که امروز در اهواز برگزار شد عنوان کرد: از مهم ترین اقداماتی که در هشت ماهه سال جاری انجام شده صدور دفترچه بیمه سلامت برای افزون بر 350 هزار نفر خوزستانی است.

وی افزود: هم چنین از جمله اقداماتی که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با مشارکت اداره کل بهزیستی این استان و استانداری برای تقویت فعالیت های خود اشتغالی در قالب حمایت از مشاغل خانگی انجام داد، اختصاص منابع مالی برای معتادان بهبود یافته است که به بازار کار معطوف شوند.

طاهایی با اشاره به توسعه خدمات درمانی در خوزستان گفت: با توسعه خدمات درمانی توسط سازمان تامین اجتماعی هم اکنون خوزستان در جایگاه دوم کشوری در بحث خدمات رسانی درمانی قرار دارد.

طاهایی تصریح کرد: توسعه و تسری خدمات درمانی به مناطق حاشیه اروندکنار یکی از مطالبات مهم نمایندگان آبادان بود که این موضوع به زودی پی گیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند توسعه با نگاه اشتغال پایدار در خوزستان

تدوین سند توسعه با نگاه اشتغال پایدار در خوزستان