مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 12:322014-11-22سياسي

مجلس مطالبه گرانه با بهزیستی برخورد می کند


نماینده مردم شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخورد برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بهزیستی گفت: - مجلس مطالبه گرانه با بهزیستی برخورد می کند و گاه کوتاهی دستگاه های دیگر که موجب ایجاد معضلی اجتماعی شده باید به دست بهزیستی حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، محمدرضا خانمحمدی افزود: فعالیت های بهزیستی چند منظوره است و نمایندگان مجلس حامی بهزیستی بوده و تعامل بیشتری با این مجموعه چند منظوره خواهند داشت.

وی افزود: فعالیت بهزیستی با کمیته امداد یکسان نیست و در بحث پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی فعالیت بهزیستی بسیار چشمگیر و مهم است.

خانمحمدی افزود: با وجود انجام فعالیت های گسترده و تعدد مأموریت ها، بهزیستی بسیار مظلوم است.

خانمحمدی با اشاره به کمک بهزیستی به نیازمندان تصریح کرد: تنها فعالیت بهزیستی کمک به اقشار آسیب پذیر و نیازمندان نیست و دایره فعالیت این سازمان بسیار فراتر از سایر ارگان های دولتی است.

رییس مجمع نمایندگان استان زنجان با تأکید بر مظلوم بودن بهزیستی اظهار کرد: با وجود کار سخت، مقابله با بحران های اجتماعی، رسیدگی به نیازمندان و کار با معلولین حقوق کارکنان بهزیستی بسیار کم بوده و ما نمایندگان مجلس پیگیر رفع این مهم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس مطالبه گرانه با بهزیستی برخورد می کند

مجلس مطالبه گرانه با بهزیستی برخورد می کند