مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 12:072014-11-22اقتصادي

بیشترین سفارشات پستی در استان خراسان رضوی انجام می شود


مدیرکل بازرگانی شرکت پست کشور گفت: بیش از 10 هزار روستا تحت پوشش شرکت پست است و بیشترین سفارشاتی که در کشور ارائه می شود از استان خراسان رضوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جواد کیوانی ظهر شنبه در نشست خبری با موضوع آغاز طرح تامین روستا با همکاری شرکت تعاونی اتحاد و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران که در محل سالن جلسات اداره کل پست خراسان رضوی برگزار شد، گفت: همگام با اتفاقاتی که در حوزه کسب و کار دنیا پیش آمد، شرکت پست از سال 82 عرصه تجارت الکترونیک خرید و فروش کالا را شروع کرد.

مدیرکل بازرگانی شرکت پست کشور افزود: بیش از 5 هزار شرکت خرید و فروش اینترنتی در کل کشور در حال فعالیت هستند، همچنین هزار میلیارد ریال تراکنش مالی انجام و 5 میلیون مرسوله خرید و فروش اینترنتی از طریق پست جابه جا شد.

وی ادامه داد: در تمامی دنیا پست در عرصه خرید و فروش اینترنتی به عنوان حلقه اصلی معرفی می شود و همه خرید و فروش ها و سفارشات از طریق پست انجام می شود و به این دلیل ما باید در عرصه فرهنگ سازی در این زمینه تلاش کنیم.

کیوانی بیشترین سفارشات پستی را در استان خراسان رضوی خواند و گفت: بیش از 10 هزار روستا تحت پوشش شرکت پست است و بیشترین سفارشاتی که در کشور ارائه می شود از استان خراسان رضوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین سفارشات پستی در استان خراسان رضوی انجام می شود

بیشترین سفارشات پستی در استان خراسان رضوی انجام می شود