مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 11:222014-11-22دانش

شورای بورس در دانشگاه مازندران تشکیل شد


معاون آموزشی دانشگاه مازندران گفت: برای اولین بار، شورای بورس در دانشگاه مازندران راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"خبرگزاری دانشجو""، شادمهر میردار، معاون آموزشی دانشگاه مازندران امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: شورای بورس دانشگاه مازندران با توجه به نیازهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه و نیز در راستای تامین نیروی انسانی متعهد و متخصص مورد نیاز کشور و جذب متقاضیان ادامه تحصیل در دوره دکترای این دانشگاه براساس ضوابط و مقررات شورای اجرایی بورس وزارت عتف(علوم، تحقیقات و فناوری ) و دستورالعمل اجرایی داخلی دانشگاه برای اولین بار در دانشگاه مازندران تشکیل شد.

وی درخصوص وظایف و فعالیت های شورای بورس دانشگاه گفت: این شورا می کوشد تا با ساماندهی موضوع ادامه تحصیل اعضای هیات علمی در مرتبه مربی به ارتقای سطح کیفی دانشگاه کمک کند.

علاوه بر این با رسیدگی به وضعیت بورسیه های شاغل به تحصیل دانشگاه در داخل و خارج از کشور اقدامات لازم و شایسته را به عمل آورد.

معاون آموزشی دانشگاه مازندران سپس به وظیفه دیگری که شورای بورس دانشگاه پیگیری می کند اشاره کرد و گفت: تدوین دستورالعمل اجرایی مناسب برای تبدیل بورسیه های متقاضی تبدیل وضعیت خارج به داخل و نیز متقاضیان موسسات مختلف برای ادامه تحصیل در دوره های دکترا دانشگاه مازندران از دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای بورس در دانشگاه مازندران تشکیل شد

شورای بورس در دانشگاه مازندران تشکیل شد