مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 11:172014-11-22سياسي

مجلس صرفا به دنبال تخصص و کارآمدی افراد است


نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برخلاف شائبه هایی که درباره چپ و راست یا اصولگرا و اصلاح طلب بودن نظرات مطرح می شد به دنبال تخصص و کارآمدی افراد برای تصدی وزارت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر؛حسین گروسی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی گزینه جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس گفت: یکی از مسائلی که در مجلس شورای اسلامی و به خصوص مجلس نهم مدنظر نمایندگان است تخصص و کارآمدی افراد است؛ برخلاف اینکه برخی شائبه هایی در خصوص گرایش های چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب بودن مطرح می کنند.

وی افزود: تعداد افراد مستقل مجلس نهم بسیار زیاد است و این نمایندگان به دنبال کارآمدی لازم افراد برای تصدی پست وزارت هستند.

نماینده مردم شهریار ادامه داد: فرهادی روز چهارشنبه به عنوان وزیر پیشنهادی علوم معرفی شد، جو عمومی مجلس نسبت به این گزینه مثبت بود و به نظر می رسد می توان برای او رای اعتماد گرفت.

وی با اشاره به اینکه باید دو موضوع را حتما برای دادن رای مدنظر قرار داد گفت: کارنامه فعالیت ها و برنامه افراد از مواردی است که باید حتما مورد توجه ویژه نمایندگان قرار گیرد که البته آقای فرهادی کارنامه خوبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس صرفا به دنبال تخصص و کارآمدی افراد است

مجلس صرفا به دنبال تخصص و کارآمدی افراد است