مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 11:022014-11-22دانش

ساخت سنسور گلوکز و کاشت حلزون گوش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر


رییس دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به بازار 80 هزار میلیاردی ایران در حوزه مهندسی پزشکی گفت: محققان این دانشکده موفق به طراحی و ساخت سنسورهای گلوکز شده و درصدد تولید حلزون گوش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر فرزاد توحید خواه که در نشست خبری بیست و یکمین کنفرانس مهندسی پزشکی ایران سخن می گفت با اشاره به برگزاری این کنگره از 4 تا 7 آذر ماه گفت: برگزاری این همایش ها زمینه رشد و پیشرفت در حوزه های فناوری است به گونه ای که با برگزاری این همایش تعاملات بسیار خوبی میان محققان ایرانی با پژوهشگران خارجی ایجاد شده است.

وی با تاکید بر این که این همایش به صورت ملی برگزار می شود، اظهار داشت: در سالهای اخیر به دلیل مشکلات و محدودیت های مالی برگزاری همایش های بین المللی با مشکلاتی همراه است ولی از آنجا که قراردادی با پایگاه های بین المللی IEEE به امضاء رسیده است مقالاتی که در همایش های ملی ارائه می شود در این پایگاه نمایه سازی می شود.

توحیدخواه همچنین با اشاره به نزدیکی بیستمین سالگرد تاسیس دانشکده مهندسی پزشکی خاطرنشان کرد: در این همایش در کنار کارگاه های آموزشی مراسمی جهت یادبود تاسیس این دانشکده برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سنسور گلوکز و کاشت حلزون گوش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

ساخت سنسور گلوکز و کاشت حلزون گوش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر