مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 10:122014-11-22دانش

رییس دانشگاه تبریز خبر داد تحصیل 20 هزار دانشجو در دانشگاه تبریز


رییس دانشگاه تبریز از تحصیل 20 هزار دانشجو در این دانشگاه خبر داد و گفت: در دانشگاه تبریز دانشجویان غیرایرانی از کشورهای چون سوریه، عراق، جمهوری آذربایجان، - " از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، محمدرضا پورمحمدی نخستین نشست مسئولان دانشگاه تبریز با حضور 22 نفر از دانشجویان غیرایرانی این دانشگاه با بیان اینکه شما دانشجویان سفیران خوبی برای معرفی ایران و به ویژه این دانشگاه برای کشورهای خود هستید، اظهار کرد: دوران دانشجویی از لحظه های خوب دوران جوانی است که باید از این فرصت برای رسیدن به اهداف خویش، بیشترین بهره برداری را داشته باشید.

رییس دانشگاه تبریز یادآور شد: شما در دانشگاهی مشغول به تحصیل هستید که از لحاظ قدمت، بعد از تاسیس دانشگاه تهران، دومین دانشگاه جمهوری اسلامی ایران است که به وجود آمده است.

به گفته وی، در این دانشگاه در حال حاضر بیش از 20 هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند، که از این تعداد 40 درصد آنها در مقاطع تحصیلات تکمیلی است.

رییس دانشگاه تبریز، افزود: این دانشگاه دارای امکانات خدماتی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی زیادی دارد که شما دانشجویان در کنار فعالیت آموزشی می توانید از این خدمات و فعالیت های فوق برنامه نیز استفاده کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه تبریز خبر داد تحصیل 20 هزار دانشجو در دانشگاه تبریز

رییس دانشگاه تبریز خبر داد تحصیل 20 هزار دانشجو در دانشگاه تبریز