مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 09:572014-11-22سياسي

جریان تکفیر به دنبال ایجاد حاشیه امن برای اسراییل است


بدون تردید جریان تکفیری آمده است که حاشیه امنی برای اسراییل درست کند، مسلمانان باید امروز آماده باشند که مسجد الاقصی صدمه و خدشه نبیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، آیت الله العظمی جعفر سبحانی با اشاره به هویت و اهداف شکل گیری جریان تکفیر در جهان امروز اظهار کرد: اساس اسلام رحمت، مغفرت و آرامش است، بسم الله الرحمن الرحیم نخستین آیه ای است که پدر و مادر به فرزندان تعلیم می دهند.

وی خاطرنشان کرد: این آیه ما را با خدایی آشنا می کند که مظهر رحمان و رحیم است و بدون تردید رحمانیت وی بیشتر از رحیمیت بوده و رحیم بر مومنان و رحمان بر تمام بشر است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه رمز موفقیت پیامبر اکرم (ص) این بود که با نرمش و اخلاق با مردم رفتار می کرد گفت: حتی خداوند به این نکته در آیه ای اشاره می کند که به خاطر رحمتی که خدا به تو داده، توانستی بر این مردم نفوذ کنی و اگر با تندی و قساوت با مردم رو به رو می شدی، این جمعیت از شما پراکنده می شد.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) در تمام جنگ ها و غزوات، افراد را به رحمت و نرمش دعوت می کرد و در خطابه های پیامبر اکرم (ص) آمده زمانی که افرادی را برای تبلیغ می فرستاد، سفارش می کرد که شما از در رحمت وارد شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان تکفیر به دنبال ایجاد حاشیه امن برای اسراییل است

جریان تکفیر به دنبال ایجاد حاشیه امن برای اسراییل است