مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 09:522014-11-22سياسي

لزوم همکاری همه کشورها در مقابله با پدیده شوم تروریسم


در دیدار وزیر دادگستری کشورمان با وزیر امور خارجه قبرس، دو طرف با اشاره به شرایط پیچیده منطقه و جهان و خطر حضور و فعالیت گروه های افراطی و تروریستی، - بر همکاری همه کشورها در مقابله با این پدیده شوم تأکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، در حاشیه سفر به کشور قبرس با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار طرفین با اشاره به شرایط پیچیده منطقه و جهان و خطر حضور و فعالیت گروه های افراطی و تروریستی، بر همکاری همه کشورها در مقابله با این پدیده شوم تأکید کردند.

وزیر دادگستری در این خصوص، با اشاره به پیشنهاد رییس جمهور اسلامی ایران در اولین حضور در نیویورک، مبنی بر همکاری جهانی علیه خشونت و افراطی گری که در قالب یک قطع نامه به تصویب رسید، این موضع را موضع حقیقی و منبعث از عزم حقیقی ملت ایران برای مقابله با افراطی گیری و خشونت های فرقه ای عنوان کرد و گفت: ما در مبارزه با تروریسم و گروه های خطرناک نظیر داعش، به برخی از کشورهای فرامنطقه اعتماد نداریم و از نظر ما ادعای کسانی که خود در ایجاد و توسعه این گروه ها نقش داشته اند قابل باور نبوده و این کشورها در مبارزه با تروریسم صداقت ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری همه کشورها در مقابله با پدیده شوم تروریسم

لزوم همکاری همه کشورها در مقابله با پدیده شوم تروریسم