مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 09:522014-11-22اقتصادي

تبدیل بام لرستان به منطقه گردشگری به هیئت دولت می رود/ درخواست اعتبار 5 میلیاردی


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: پنج میلیارد تومان برای تکمیل زیرساختهای گردشگری در بام لرستان نیاز است.

- عبدالرضا مهاجری نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بام لرستان از مقاصد گردشگری خرم آباد محسوب می شود که طی سالهای اخیر اقدامات مناسبی در زمینه تامین زیرساختها در این منطقه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بخش عمده ای از زیرساختهای این مجتمع گردشگری و تفریحی فراهم است افزود: جاده آسفالته، آب، برق، احداث سرویس های بهداشتی، درختکاری و .

در این مجتمع صورت گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با اشاره به ارسال نامه ای به سازمان میراث فرهنگی در زمینه اعلام "بام لرستان" به عنوان منطقه نمونه گردشگری گفت: در پاسخ این نامه ضمن اینکه تاکید شده این موضوع مانعی ندارد خواسته شده است که تبدیل بام لرستان به منطقه نمونه گردشگری در هیئت دولت مصوب شود.

مهاجری نژاد افزود: با توجه به بلامانع بودن تبدیل این مجتمع به منطقه نمونه گردشگری این موضوع در قالب ترک تشریفات به تصویب کارگروه گردشگری استان رسید.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران زیادی در سطح کلان و ملی برای سرمایه گذاری در بام لرستان اعلام آمادگی کرده اند یادآور شد: با توجه به اینکه نمی توان این سرمایه گذاران را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل بام لرستان به منطقه گردشگری به هیئت دولت می رود/ درخواست اعتبار 5 میلیاردی

تبدیل بام لرستان به منطقه گردشگری به هیئت دولت می رود/ درخواست اعتبار 5 میلیاردی