مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 09:372014-11-22فناوري

فردا اینترنت موبایل ارزان می شود؟


طبق صحبت های وزیر ارتباطات در جلسه فردای کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه اینترنت موبایل مورد اصلاح و بازنگری قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، پیش از این در جلسات قبلی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای استفاده از هر کیلو بایت داده تلفن همراه تعرفه ای معادل 2.

5 ریال تعیین شده بود که بر این اساس هزینه استفاده آزاد از اینترنت تلفن همراه به گونه ای می شد که به گفته عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی کاربران برای دانلود یک فیلم با اینترنت آزاد ملزم به پرداخت هزینه معادل 260 هزار تومان می شدند.

به عبارت دیگر، به دنبال ورود اپراتورهای اول و دوم ارتباطی به حوزه ارائه خدمات نسل سوم تلفن همراه، ظرف هفته های گذشته کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که مسئولیت تعرفه گذاری در حوزه ارتباطات کشور را برعهده دارد اینگونه اعلام کرد که از این پس هزینه استفاده از اینترنت موبایل فارغ از اینکه نسل دو باشد یا سه، بر اساس حجم تعریف شده و هر کیلوبایت اینترنت در موبایل تعرفه ای معادل 2.

5 ریال خواهد داشت.

این در حالی است که در گذشته سقف تعرفه مجاز برای استفاده از اینترنت نسل دو کیلوبایتی 14.

8 ریال بود که البته که این رقم سقف تعرفه بوده و اپراتورها بر اساس شرایط رقابتی بازار، تعرفه ای بین یک تا پنج ریال را اعمال می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا اینترنت موبایل ارزان می شود؟

فردا اینترنت موبایل ارزان می شود؟