مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 09:022014-11-22اجتماعي

رونمایی از سفرکارت های اعتباری جدید تا پایان امسال


رییس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری ضمن اعلام اینکه سفرکارت های اعتباری جدید تا آخر امسال رونمایی می شوند، گفت: مبلغ در نظر گرفته شده برای این سفرکارت ها چند برابر درآمد هر شخص خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسعود سلطانی فر در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه توسعه همکاری های مشترک میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه آموزش و پرورش امکانات خوب و مخاطبان بسیاری در اختیار دارد، اظهار کرد: تصور می کنیم می توان از ظرفیت های این جمعیت در راستای تعمیق باورهای حفظ میراث فرهنگی، توسعه گردشگری و صنایع دستی استفاده کرد.

وی افزود: ایران دارای سابقه و هویت تمدنی چند هزارساله است و لازم است نوجوانان و جوانان ما با این هویت و تمدن دیرینه به خوبی آشنا باشند و بتوانند از همین سنین در زمینه حفظ ارزش های فرهنگی گام های خوبی بردارند.

سلطانی فر ضمن تاکید بر اینکه باید باور حفظ میراث فرهنگی، اماکن و ابنیه تاریخی به صورت یک باور عمومی دربیاید و این هویت و سابقه فرهنگی چند هزار ساله به نسل های آینده منتقل شود، اظهار کرد: در زمینه گردشگری دو استراتژی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سفرکارت های اعتباری جدید تا پایان امسال

رونمایی از سفرکارت های اعتباری جدید تا پایان امسال