مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 08:322014-11-22حوادث

یک کارگاه تولید شیشه در گرگان کشف شد


یک کارگاه تولید شیشه در گرگان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی حقی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران، از برخورد قاطع دستگاه قضا در مواجهه با سوداگران مرگ و تولید و توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد و گفت: رویکرد نهادهای مسئول، شناسایی و نابودی کامل این قبیل کارگاه ها در استان است.

وی با اشاره به از آغاز رسیدگی به پرونده کارگاه تولید ماده مخدر شیشه در گرگان، افزود: این کارگاه در یکی از مناطق مرفه نشین گرگان فعال بود و با تلاش های واحد عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان گلستان، این واحد شناسایی و کشف شد.

وی اظهار کرد: کار رسیدگی به این پرونده در دادسرای مرکز استان آغاز شده است و تلاش می کنیم در کوتاهترین زمان ممکن این پرونده بررسی شود.

حقی با اشاره به این که در این کارگاه مقادیر قابل توجهی از مواد مخدر صنعتی شیشه نیز کشف شد، خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته، سه پرونده مروبط به حدود 130 کیلو گرم حشیش وارد دادسرای گرگان شده است.

دادستان گرگان تصریح کرد: بر خلاف گذشته، هم اکنون مواد مخدر از جنوب کشور و با کشتی وارد و سپس از غرب استان و با جاسازی در کامیون وارد گلستان می شود.

وی با بیان این که این روند نشان می دهد مسیرهای ترانزیت مواد مخدر به استان در حال تغییر و گسترده تر شدن است از مسئولان امر خواست تا با اتخاذ تدابیر لازم، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارگاه تولید شیشه در گرگان کشف شد

یک کارگاه تولید شیشه در گرگان کشف شد