مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 08:322014-11-22سياسي

روایت ترقی از تعداد رای مصباح یزدی!


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه بر این عقیده است که بعد از فوت عسگراولادی و مهدوی کنی اصولگرایان دغدغه وحدت را ندارند زیرا به این بلوغ رسیده اند که بجای فرد محوری به دنبال حزب محوری باشند تا بتوانند به یک وحدت نظر برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار نامه نیوز با تاکید بر ضرورت وحدت بین تشکل های اصولگرایی، درخصوص آینده این جریان در دوران بعد از آیت الله مهدوی کنی و مرحوم حبیب الله عسگراولادی به عنوان محورهای وحدت اصولگرایان، گفت: بدون شک شیخوخیت به مثابه همه امور دیگر زندگی دنیوی و به طور طبیعی دوره زمانی مشخصی دارد، از دست دادن این افراد را می تواند هم به عنوان یک تهدید و هم به عنوان یک فرصت محسوب شود! خوشبختانه تا به امروز شاهد بودیم که اصولگرایان از ان به عنوان یک فرصت استفاده می کنند.

وی ادامه داد: به نظر می رسد شیخوخیت به عنوان محوریت وحدت همچنان در اردوگاه اصولگرایی مورد توجه است و به خوبی نمایان است که اصولگرایان به آن صورت دغدغه محوریت را ندارند.

عضو حزب موتلفه بااشاره به مباحثی که در خصوص ورود آیت الله ناطق نوری به انتخابات و قرار گرفتن وی در محور وحدت اصولگرایی مطرح می شود، تصریح کرد: این اظهارات در حد حدس و گمان است و واقعیت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت ترقی از تعداد رای مصباح یزدی!

روایت ترقی از تعداد رای مصباح یزدی!