مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 08:272014-11-22سياسي

آغاز سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان تهران


مراسم افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم و نوزدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و مدیحه سرایی استان تهران دوم آذر در شهر ری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قران کریم ا اوقاف استان تهران طی روزهای دوم تا هفتم آذرماه با حضور 118 نفر از بانوان و 187 نفر از آقایان در تالار شیخ صدوق در جوار حرم محدث بزرگ حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.

بنا براین گزارش این رقابت ها هر روز طی دو نوبت صبح و بعد از ظهر و در چهار بخش آقایان و بانوان بزرگسال و شکوفه های دختر و پسر(زیر 16 سال) برگزار می شود، این افراد برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم هستند که به تاریخ دوم و سوم آذرماه، مسابقات فقط در بخش بانوان شکوفه و بزرگسال برپا می شود.

در نوبت صبح به تاریخ یکشنبه، دوم آذرماه، رقابت های تواشیح و هم خوانی، ابتهال و ترتیل قرآن ویژه بانوان بزرگسال در حضور داوران کشوری برپا می شود و در نوبت بعد از ظهر تمامی متسابقان در رشته های مختلف بخش شکوفه ها و نیز بانوان در رشته قرائت تحقیق به رقابت خواهند پرداخت.

به تاریخ دوشنبه، سوم آذرماه، در نوبت صبح رشته های حفظ 10 جزء، 20 جزء قرآن بانوان بزرگسال و بعد از ظهر حفظ کل بانوان بزرگسال برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان تهران

آغاز سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان تهران