مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 00:472014-11-21سياسي

مهدی فضائلی مذاکرات پایانی و گزینه های احتمالی


ملت ایران می داند طرف های مذاکره ایران زیاده خواهان بی منطقی هستند که جز در برابر قدرت و نه منطق و استدلال، خاضع نمی شوند از این رو یک بار دیگر و در این فرصت باقیمانده مذاکره کنندگان کشورمان باید اقتدار و ایستادگی ملت ایران را به رخ آنها بکشند.

- " ،روزنامه جام جم در سرمقاله شماره امروز خود به قلم مهدی فضائلی نوشت:  تا سوم آذر سال 393، سه روز بیشتر باقی نمانده و بخش زیادی از افکار عمومی داخل و جهان، منتظر اعلام نتیجه یک سال مذاکره ایران با شش کشور عضو +5 است؛ مذاکراتی که در یکی از بالاترین سطوح و بدون ممنوعیت های سه دهه گذشته، به صورت مستقیم برگزار شد تا اتمام حجتی باشد برای همه که جمهوری اسلامی ایران از مذاکره منطقی و در چارچوب رویگردان نیست و به رغم بی اعتمادی به دشمن، برای دستیابی به حقوق هسته ای خود و گرفتن بهانه از دست دشمن، گام های لازم را برمی دارد.

طی یک سال گذشته، مذاکرات به صورت محرمانه انجام شده است،بنابراین اطلاعات لازم برای ابراز نظر درباره محتوای مذاکرات در دست نیست.

در عین حال بر اساس اعتماد به تیم مذاکره کننده و نظارت کلی مقامات عالی نظام بر این مذاکرات، مردم و بیشتر نیروهای انقلابی، حمایت از مذاکره کنندگان کشورمان را در دستور کار داشتند و به امید دفاع تام از حقوق هسته ای کشورمان و رعایت خطوط قرمز نظام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی فضائلی مذاکرات پایانی و گزینه های احتمالی

مهدی فضائلی مذاکرات پایانی و گزینه های احتمالی