مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 00:172014-11-21سياسي

معاون استاندار تهران: دشمنان اسلام از اتحاد و یکدلی مسلمانان وحشت دارند


معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران گفت: دشمنان اسلام از اتحاد، انسجام و همدلی مسلمانان وحشت دارند و تلاش می کنند مسلمانان را از این مهم دور کنند.

- " از جنوب استان تهران، صفرعلی براتلو شامگاه جمعه در جمع مردم مؤمن و ولایی و بسیجیان شهرستان قرچک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: دشمنان اسلام از اتحاد، انسجام و یکدلی مسلمانان وحشت دارند و تلاش می کنند مسلمانان را از این امر دور کرده و با ایجاد چنددستگی میان آنها صفوف به هم فشرده مسلمانان را در هم بشکنند.

وی گفت: تحرکات گروهک تروریستی داعش در کشورهای منطقه به عنوان دست پرورده استکبار جهانی در راستای تأمین منافع و مطامع نظام سلطه است که این ترفند و توطئه نیز به واسطه فرهنگ حاکمیت بسیج در کشورهای عراق، سوریه و لبنان با شکست مواجه می شود.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران تصریح کرد: ما با دشمنی طرفیم که در جریان جنگ غزه حتی به کودکان نیز رحم نکرد و برای منافع خود دست به جنایاتی زد که در تاریخ کم نظیر است.

وی افزود: اما مردم غزه به واسطه پیروی و توجه به تدابیر و هدایت های رهبر معظم انقلاب موفق شد ضمن مقاومت در برابر دشمن شکست سنگینی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار تهران: دشمنان اسلام از اتحاد و یکدلی مسلمانان وحشت دارند

معاون استاندار تهران: دشمنان اسلام از اتحاد و یکدلی مسلمانان وحشت دارند