مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 18:222014-11-21حوادث

با تلاش نجاتگران و نیروهای مردمی فرد گمشده در جنگل های ارسباران پیدا شد


نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان کلیبر با کمک نیروهای مردمی توانستند در یک عملیات جستجوی شبانه یک فرد گمشده در جنگل های ارسباران را پیدا کنند.

- " از تبریز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، رییس جمعیت هلال احمر کلیبر در تشریح عملیات نجات گفت: شب گذشته (پنجشنبه 29 آبان) حوالی ساعت  20 شب به دنبال تماس تلفنی اهالی روستای اسکلو با جمعیت هلال احمر کلیبر مبنی بر گمشدن یک فرد 40 ساله در جنگل های ارسباران در 30 کیلومتری غرب کلیبر منطقه "آینالو" بلافاصله تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان کلیبر به محل اعزام شدند.

سید سجاد حسینی ادامه داد: فرد گمشده به علت مه شدید و تاریکی هوا مسیر برگشت به روستا را اشتباهی طی کرده و در تاریکی شب در دل جنگل های ارسباران گرفتار شده بود.

وی ادامه داد: اهالی روستا در پی اطلاع از گمشدن وی و برای جلوگیری از هرگونه اتفاق ناگوار به همراه نجاتگران هلال احمر اقدام به جستجوی نامبرده می کنند.

حسینی افزود: با وجود مه شدید و تاریکی هوا نیروهای جمعیت هلال احمر توانستند با کمک اهالی فرد گمشده را که اقدام به روشن کردن آتش کرده بود، نجات دهند.

گزارش دیگری از این روابط عمومی حاکی است، نجاتگران شهرهای میانه و شبستر شب گذشته و امروز به دو فقره حادثه واژگونی خودرو در محورهای موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تلاش نجاتگران و نیروهای مردمی فرد گمشده در جنگل های ارسباران پیدا شد

با تلاش نجاتگران و نیروهای مردمی فرد گمشده در جنگل های ارسباران پیدا شد