مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 16:022014-11-21ورزشي

ماهان تندیس و گیتی پسند اصفهان به تساوی رضایت دادند


تیم های فوتسال ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان در هفته یازدهم لیگ بر تر فوتسال باشگاه های کشور به تساوی رضایت دادند تا ماهان برای چهارمین هفته متوالی از پیروزی دور بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، یازدهمین هفته از رقابت های لیگ بر تر فوتسال باشگاه های کشور شامگاه جمعه برگزار شد و تیم فوتسال ماهان تندیس قم با تساوی برابر حریف سنتی اصفهانی خود در رده دوم جدول باقی ماند.

در این بازی که در سالن شهید حیدریان قم و با حضور تماشاگران مشتاق قمی برگزار شد، مسابقه دو تیم در پایان یک مسابقه پر حاشیه با نتیجه مساوی خاتمه یافت و هر 6 گل بازی نیز در نیمه دوم به ثمر رسید.

ماهان تندیس در نیمه اول بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و گیتی پسند به ضد حملات دل بسته بود اما موقعیت های گل ماهان تندیس چند برابر حریف اصفهانی بود و در یکی از این موقعیت ها، ضربه ابوالقاسم عروجی در فاصله یک دقیقه به پایان نیمه نخست بود که به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.

در نیمه دوم، حملات ماهان تندیس نتیجه داد و در دقیقه 26 پاس علیرضا وفایی در دهانه دروازه با ضربه محمد کرمانی به گل نخست ماهان تندیس منجر شد و سالن شهید حیدریان قم را منفجر کرد.

گیتی پسند در دقیقه 28 با ضربه احمد اسماعیل پور از میان پاهای حمید رشیدی به گل تساوی بخش رسید و 2 دقیقه بعد در میان سردرگمی آرایش دفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهان تندیس و گیتی پسند اصفهان به تساوی رضایت دادند

ماهان تندیس و گیتی پسند اصفهان به تساوی رضایت دادند