مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 14:022014-11-21فرهنگي

تولید سالانه 100 جلد کتاب در استان سمنان/ کتاب "آسمان عشق" رونمایی شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان ضمن ابراز تاسف از آمار پایین انتشار کتاب در این استان، گفت: در طول یک سال فقط 100 جلد کتاب در استان منتشر می شود که این آمار بسیار ناچیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علیرضا شاه حسینی بعد از ظهر جمعه در مراسم رونمایی از کتاب "آسمان عشق" اثر مرحوم محمد اسدی، در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی، ضمن ابراز تاسف از آمار پایین انتشار کتاب در استان سمنان افزود: این امر باعث عدم معرفی مناطق مختلف استان شده است.

وی با تصریح بر اینکه وظیفه کتابخانه ها فقط احداث چند کتابخانه در نقاط شهری و روستایی نیست افزود: تشویق مردم به امر مطالعه و حمایت از ایده های خلاقانه در ترویج فرهنگ مطالعه وظیفه مسئولان است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان سمنان افزود: تمام نقاط استان در موضوعات مختلف قابلیت تبدیل به کتاب را دارد تا برای آیندگان میراثی جاویدان به یادگار بماند.

شاه حسینی گفت: شهرستان میامی دارای ویژگی های بارزی است که مهم ترین آنها موقعیت جغرافیایی آن است، یعنی اگر کسی به این منطقه سفر نکند، از بسیاری قابلیت های آن ازجمله کالپوش، فرومد و .

بی بهره خواهند ماند.

وی تصریح کرد: در شهرستان میامی نه تنها یک جلد بلکه ده ها جلد کتاب نیاز است تهیه شود تا قابلیت های بسیار بالای این شهرستان به کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 100 جلد کتاب در استان سمنان/ کتاب "آسمان عشق" رونمایی شد

تولید سالانه 100 جلد کتاب در استان سمنان/ کتاب "آسمان عشق" رونمایی شد