مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 12:422014-11-21حوادث

فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد اجرای موثر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بهار


فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

- جمشید باقری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان بهار با حضور اکیپ هایی از پلیس های تخصصی، کلانتری و پاسگاه های شهرستان با هدف مبارزه با قاچاقچیان کالا اجرا شد.

وی گفت: مأموران در این طرح موفق شدند 59 هزار نخ سیگار و یک هزار و 9 ثوب البسه قاچاق در سه مرحله عملیات را در سطح شهرستان کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی بهار با تاکید بر حمایت پلیس در مبارزه با مخلان امنیت اقتصادی تصریح کرد: در این طرح عوامل انتظامی پاسگاه ها در حین کنترل خودروهای عبوری در محور کرمانشاه به همدان به یک دستگاه خودرو مظنون و آن را توقیف کردند.

وی گفت: در بازرسی از داخل خودرو تعداد 59 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

باقری گفت: در عملیاتی دیگر که در محور شمالی شهرستان انجام شد تعداد 2 هزار و 478 عدد پاکت کود تقویتی ساخت اسپانیا که به طرز ماهرانه ای در کامیونت جاسازی شده بود کشف شد.

وی افزود: ماموران با ادامه هوشمندانه طرح ارتقای امنیت اجتماعی از دو خودروی دیگر که مبدأ حرکت آنان کردستان بود تعداد یک هزار و 9 ثوب البسه قاچاق کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد اجرای موثر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد اجرای موثر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بهار