مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 11:472014-11-21سياسي

مذاکره کنندگان هسته ای عزت ملت ایران را نفروشند/ بسیج مصداق بارز فداکاری و اخلاص


"مذاکره کنندگان هسته ای عزت ملت ایران را نفروشند" و "بسیج مصداق بارز فدکاری و اخلاص" از مهمترین عناوین مطرح شده در خطبه های نماز جمعه مراکز شهرستان های خراسان شمالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده، امام جمعه فاروج در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز این شهرستان با اشاره به سالروز تشکیل بسیج، با بیان این که تشکیل بسیج کار معجزآسای انقلاب به‏ دست امام راحل بود، اظهار داشت: بسیج مکتبی و مردمی‏ترین نیروی مقاومت جهانی است.

وی اضافه کرد: بسیج، مظهر حضور مردم در صحنه و یک فرهنگ است چرا که بسیج و بسیجیان در همه عرصه های اساسی زندگی پیشرو و خط شکن هستند.

حجت الاسلام قلی زاده در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای گروه 1+5 اظهار داشت: اگر تیم هسته ای ایران خطوط قرمز و منویات مقام معظم رهبری را رعایت کنند همواره از سوی ملت و بسیجیان حمایت خواهند شد.

به گفته وی کشورهای غربی در این مذاکرات می باید در مرحله نخست همه تحریم ها را لغو کرده و به ملت ایران نیز تضمین بدهند که به بهانه های واهی همانند حقوق بشر بار دیگر شرکت ها و اشخاص ایرانی را تحریم نکنند.

حجت الاسلام قلی زاده تصریح کرد: مذاکره کنندگان هسته ای نباید به هر قیمتی توافق هسته ای را بپذیرند و باید حافظ آرمان ها و دستاوردهای نظام باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره کنندگان هسته ای عزت ملت ایران را نفروشند/ بسیج مصداق بارز فداکاری و اخلاص

مذاکره کنندگان هسته ای عزت ملت ایران را نفروشند/ بسیج مصداق بارز فداکاری و اخلاص