مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 11:322014-11-21فرهنگي

نامه حمایت هنرمندان از سرافراز و پورمحمدی


جمع کثیری از هنرمندان و برنامه سازان با ارسال نامه ای به محمد سرافراز، از حضور وی در مسند ریاست سازمان صداوسیما به عنوان اتفاقی مبارک یاد کردند و انتخاب علی اصغر پورمحمدی به سمت معاون سیما را از اولین قدم ها در جهت نوید صحت و واقعیت امید به فرداها برای صداوسیما دانستند.

- در متن این نامه که به امضای هنرمندانی چون ابراهیم حاتمی کیا، داوود میرباقری، کمال تبریزی، محمد حسین لطیفی، کیانوش عیاری، مهدی فخیمزاده، مهران مدیری، بهروز افخمی، حمید نعمت اله، رامبد جوان، شهاب حسینی، سیروس مقدم، سید ضیاءالدین دری، محمد مهدی عسگرپور، رضاعطاران، سید محمود رضوی، مسعود جعفری جوزانی، فریدون جیرانی، فرهاد توحیدی، محسن تنابنده، رسول صدرعاملی و .

رسیده و نسخه ای از آن هم به سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا ارسال شده، آمده است: به نام خدا جناب آقای دکتر محمد سرافراز حضور جنابعالی در مقام ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، مبارک اتفاقی است برای اهالی رسانه و هنر.

قطعاً سایه ی تخصص، دانش و تجربه شما، امروز پهنه وسیع رسانه ملی را شامل می شود و می توان این حضور مبارک را به شما و اهل هنر و همه مردم ایران تبریک گفت.

بی شک تجربه گران سنگ سال ها خدمت و اخلاص بی گفتگوی شما می تواند رسانه ملی را در جایگاهی که شایسته آن است، قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه حمایت هنرمندان از سرافراز و پورمحمدی

نامه حمایت هنرمندان از سرافراز و پورمحمدی