مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 11:222014-11-21حوادث

پلیس آگاهی تصویر متهم تحت تعقیب را منتشر کرد


پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصاویر فردی که با سرقت کارت ملی یکی از کسبه، اقدام به سرقت بیش از 140 میلیون تومان از حساب وی کرده بود، از شهروندان خواست تا در صورت هرگونه اطلاع از وی، - پلیس را در جریان قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی "خبرگزاری دانشجو" روز هجدهم خرداد ماه سال جاری نماینده حقوقی یکی از بانک ها، با مراجعه به کلانتری 109 بهارستان به مأموران اعلام کرد که شخصی ناشناس با هویت جعلی اقدام به برداشت پول از حساب یکی از مشتریان بانک کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جعل و به دستور شعبه 15 بازپرسی دادسرای ناحیه 12 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

نماینده حقوقی بانک پس از حضور در اداره سیزدهم پلیس آگاهی، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: شخصی ناشناس با استفاده از هویت مجعول و استفاده از کارت ملی مسروقه یکی از مشتریان شعبه اکباتان، به یکی از شعبات بانکی در خیابان 30 تیر مراجعه کرده و در این شعبه درخواست صدور کارت عابر بانک المثنی داشته و کارمند شعبه نیز پس از بررسی و تطبیق مشخصات کارت ملی با مشخصات دارنده حساب، اقدام به صدور کارت المثنی برای وی کرده است؛ لذا این شخص با استفاده از کارت و اطلاع پیدا کردن از موجودی حساب در مراجعه به مراکز مختلف تجاری از جمله چند طل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس آگاهی تصویر متهم تحت تعقیب را منتشر کرد

پلیس آگاهی تصویر متهم تحت تعقیب را منتشر کرد