مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 10:022014-11-21سياسي

منتجب نیا: شاید «اعتمادملی» رفع توقیف شود


وی با بیان این که این روزنامه در حال حاضر از سوی دستگاه قضایی توقیف شده است، اضافه کرد: مدت هاست که خبر می رسد به پرونده روزنامه اعتماد ملی رسیدگی شده و مشکلات مطرح شده برطرف شده و بزودی نیز رأی رفع توقیف آن صادر می شود اما نمی دانم چه مانعی وجود دارد که .

- قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان این که امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر خود را آماده حضور اثرگذار و گسترده در انتخابات سال آینده کنیم،گفت: ان شاءالله در آینده همایش های بسیار بزرگتری برگزار خواهیم کرد.

هیچ جناحی از این همایش ها وحشت نکند، ما می توانیم دوستانه و مسالمت آمیز با یکدیگر رقابت کنیم و این رقابت نیز اخلاقی، سیاسی و سالم خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت های حزب اعتماد ملی، خاطرنشان کرد: مدتی است که حزب اعتماد ملی فعالیت های خود را از نو شروع کرده است و آرام آرام در حال پیش بردن کارها و فعالیت های خود است.

وی با اشاره به دشواری ها و موانع موجود در مسیر حزب برای آغاز به کار مجدد فعالیت های حزب، اظهار کرد: از آن جایی که حدود 5-4 سال عملا حزب تعطیل بود، امروز با یک سری سختی ها و دشواری هایی مواجه است و الان نمی تواند به سادگی حرکت قبلی خود را در پیش بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتجب نیا: شاید «اعتمادملی» رفع توقیف شود

منتجب نیا: شاید «اعتمادملی» رفع توقیف شود