مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 09:522014-11-21سياسي

امام جمعه کاشمر: تفکر بسیجی تنها راه برون رفت از تحریم ها است


امروز تفکر بسیجی یکی از راه های اصلی برون رفت از تحریم ها است.

- " از کاشمر، حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه و در اجتماع نمازگزاران کاشمر اظهار داشت: همان گونه که امام راحل به ما یاد داده است نباید در برابر دشمن تسلیم ناپذیر باشیم تا به موفقیت ها نیز دست یابیم.

وی با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل در تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذر ماه گفت: بسیج یک قدرت منطبق بر نیاز جامعه است؛ لذا جامعه در هر موقعیت و زمانی نیاز به بسیج داشته باشد وارد می شود و نیاز را با بصیرت و در صحنه بودن برطرف می کند.

امام جمعه کاشمر با تأکید بر اینکه بسیج یک قدرت مخلص و همیشه آماده حضور در صحنه است، خاطرنشان کرد: قدرت بسیج عزت تولید می کند اما خودش اسیر عزت نمی شود؛ ثروت تولید می کند اما وابسته به ثروت نیست.

وی با اشاره به اینکه بسیج در بعد اقتصاد ثروت اندوز نیست، تصریح کرد: امیدواریم تفکر بسیجی برای رفع نیاز مبرم کشور به مسئله اقتصاد مقاومتی به میدان بیاید تا جامعه از حضور آن بهره مند شود.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به آغاز دهمین دوره مذاکرات هسته ای یادآور شد: ما هیچ گاه نگران به هم خوردن مذاکرات نیستیم؛ اگر چه از به نتیجه رسیدن مذاکرات ناراحت نمی شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کاشمر: تفکر بسیجی تنها راه برون رفت از تحریم ها است

امام جمعه کاشمر: تفکر بسیجی تنها راه برون رفت از تحریم ها است