مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 09:472014-11-21ورزشي

ذره بین سازمان وظیفه عمومی روی ورزشکاران


رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تشدید نظارت سازمان تحت امرش بر ورزشکاران مشمول خدمت سربازی خبر داد.

- سردار سید حمید صدرالسادات در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: اقدامات کنترلی و نظارتی خود را روی ورزشکاران مشمول ساماندهی بیشتری کرده ایم و با توافقی که با وزارت ورزش و جوانان داشتیم تصمیم بر این شد تا آن دسته از ورزشکارانی که به سن مشمولیت رسیده اند و قصد بستن قرارداد با تیم های ورزشی را دارند طی مراحلی کارشان انجام شود.

صدرالسادات با بیان اینکه تمامی این مراحل به شکل مکتوب انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: همان طور که برای رفتن به دانشگاه سوابق سربازی متقاضیان و وضعیت خدمتی شان بررسی می شود، از این پس برای بستن قرارداد و پیوستن به تیم های ورزشی نیز این سوابق باید بررسی و احراز و پس از صدور مجوز اولیه فرد در باشگاه های ورزشی به کار گرفته شود.

وی افزود: در همین راستا اگر مشمولی بخواهد فعالیت ورزشی رسمی داشته باشد می بایست به هیات های ورزشی مراجعه کرده و این هیات ها آنان را به دفاتر پلیس +10 استان معرفی کنند تا سوابق اولیه این افراد بررسی شود.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه پس از بررسی سوابق این افراد در دفاتر پلیس +10 این ورزشکاران به تیم های ورزشی معرفی می شوند گفت: پس از صدور مجوز اولیه نیز پرونده تشکیل شده بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذره بین سازمان وظیفه عمومی روی ورزشکاران

ذره بین سازمان وظیفه عمومی روی ورزشکاران