مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 08:322014-11-21دانش

بهت جامعه وکالت از درگذشت «کامران کاظمی»


یک عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با ابراز تاسف از درگذشت کامران کاظمی - استاد دانشگاه و وکیل دادگستری- از جامعه حقوقی خواست در مراسم تشییع و ترحیم آن مرحوم حضور چشمگیری داشته باشند.

- عیسی امینی در گفت و گو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره اظهار کرد: درگذشت نا بهنگام دکتر کامران کاظمی که از اساتید دانشگاه و وکلای خوشنام دادگستری بود جامعه حقوقی را در بهت فرو برد.

وی گفت: متاسفانه سرطان و سایر بیماری هایی که حادث شد جامعه حقوق و به ویژه جامعه وکالت را از وجود این انسان فرهیخته و عزیز محروم کرد.

مدیر گروه حقوق خصوصی دانشگاه آزاد تهران مرکز ادامه داد: مرحوم دکتر کامران کاظمی به عنوان عضو کمیسیون کارآموزی کانون وکلا نقش به سزایی در اعتلای این نهاد داشته است.

او سابقه مدیریت گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام شهر را نیز داشت.

وی با بیان این که فقدان مرحوم کاظمی موجب تاسف و تاثر جامعه وکالت شده است افزود: مطمئنا حضور چشمگیر جامعه حقوقی در مراسم تشییع و ترحیم این همکار گرامی نشان از همدلی و همدردی با خانواده آن مرحوم و ارج نهادن به خدمات و زحمات او خواهد بود.

امینی در پایان گفت: مراسم تشییع پیکر مرحوم کاظمی ساعت 8 صبح فردا -شنبه- از مقابل درب دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام شهر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهت جامعه وکالت از درگذشت «کامران کاظمی»

بهت جامعه وکالت از درگذشت «کامران کاظمی»