مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 07:572014-11-21سياسي

متولیان وزارت ارشاد ارتباط تنگاتنگی با مراجع داشته باشند


تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، گفت: متولیان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به وظیفه حساس و خطیری که عهده دار هستند باید ارتباط تنگاتنگی با علما و مراجع قم داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برخی دغدغه های مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه در قم اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر قم خاستگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و حساسیت خاصی دارد مراجع و علما توقع دور از انتظاری ندارند که برخی برنامه هایی که در استان ها و شهرهای دیگر توسط دستگاه های مختلف انجام می شود به همان شکل و ترتیب در قم نیز اجرا نشود.

وی ادامه داد: صدا و سیما یکی از این دستگاه ها است، قطعاً در شهر قم با توجه به حساسیت علما و مردم متدین و ولایی آن نمی توان هر فیلم و سریالی را پخش کرد و برخی نکات با توجه به این شهر مقدس باید رعایت شود.

امام جمعه قم تاکید کرد: برای اجرای درست طرح ها و برنامه های مختلف، مسئولین باید از نظرات و فرمایشات مراجع و علمای قم استفاده کنند.

سعیدی با بیان این که آمد و رفت های فصلی اثرگذاری لازم را ندارد ادامه داد: باید این اعتقاد و باور ایجاد شود که مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هر زمان ممکن به صورت مستمر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولیان وزارت ارشاد ارتباط تنگاتنگی با مراجع داشته باشند

متولیان وزارت ارشاد ارتباط تنگاتنگی با مراجع داشته باشند