مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 07:522014-11-21سياسي

برنامه های مرد صلح برای وزارت علوم


مرد شماره یک ساختمان صلح که از سوی رییس جمهور به عنوان پنجمین وزیر پیشنهادی علوم به مجلس معرفی شده است، دغدغه تجاری سازی علم و افزایش سهم کشور در بازار جهانی فناوری های نوین را دارد.

- فرهادی 65 ساله که در کارنامه مدیریتی و اجرایی خود تجربه سکان داری وزراتخانه های بهداشت و علوم را دارد، به توسعه کیفی و علمی دانشگاه ها و هم افزایی بیشتر میان آنها اعتقاد دارد.

این استاد دانشگاه و چهره ماندگار سال 89 در عین تاکید بر پویایی و نشاط در دانشگاه ها، به دنبال اعتدال است و بر این اساس با هرگونه سیاست زدگی در فضاهای دانشگاهی به شدت مخالف است.

ارتقای منزلت و بهبود معیشت اساتید، محققان، تربیت دانشجوی کارآفرین و رفع اشتغال دانش آموختگان برخی دیگر از دغدغه های وزیر پیشنهادی علوم است که در گفت وگو با ایسنا بیان کرد.

مشروح گفت وگوی ایسنا با دکتر محمد فرهادی پنجمین وزیر پیشنهادی علوم که روز چهارشنبه برای کسب رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی می رود، در پی می آید: کیفی سازی آموزش در دانشگاه محمد فرهادی درباره ضرورت های مورد نیاز فضای علمی کشور گفت: با توجه به این که در حوزه های کمی فعالیت های بسیاری انجام شده‏، لذا کیفی سازی آموزش ها در مقاطع مختلف دانشگاهی از اولویت های مورد توجه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های مرد صلح برای وزارت علوم

برنامه های مرد صلح برای وزارت علوم