مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 07:072014-11-21حوادث

17 مصدوم در تصادف کامیون و مینی بوس


رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کشته و زخمی شدن 17 تن در برخورد کامیون با مینی بوس در مسیر همدان- سنقر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، فریدون صادقی از کشته و زخمی شدن 17 تن در یک حادثه رانندگی در کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون و مینی بوس در پنج کیلومتری ورودی شهرستان سنقروکلیایی از سمت محور همدان- سنقر با هم تصادف کردند که منجر به مصدومیت 16 نفر و کشته شدن یک تن شد.

وی تصریح کرد: این حادثه غروب روز پنجشنبه رخ داده و مصدومین به دو بیمارستان طالقانی در کرمانشاه و امام خمینی در شهرستان سنقر منتقل شدند.

صادقی افزود: در اثر این حادثه متأسفانه یک نفر فوت شد اما از 16 مصدوم حادثه پنج نفر به علت ضربه به سر توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان طالقانی در کرمانشاه، 9 نفر در بیمارستان امام خمینی(ره) سنقر بستری و دو نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

اخیرا شاهد تصادفاتی با حجم بالای کشته شدگان در مسیرهای بزرگراهی هستیم که می طلبد مسئولان استان خصوصا در حوزه ساخت و نظارت بر راه ها تدابیری در جهت کاهش وقوع این تصادفات بیندیشند.

همچنین رانندگان نیز باید به توصیه های پلیس راه توجه اکید داشته و از انجام هرگونه اقدام خطرآفرین، خصوصا در جاده ها پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 مصدوم در تصادف کامیون و مینی بوس

17 مصدوم در تصادف کامیون و مینی بوس