مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 02:222014-11-20فرهنگي

از اول آذرماه و به مدت 15 شب آواز ستاره ها به روی صحنه می رود


نمایش آواز ستاره ها کاری از گروه نمایشی آریا، به کارگردانی اکبر مرادی کامیاب در همدان به روی صحنه می رود.

- اکبر مرادی کامیاب در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نمایش آواز ستاره ها اظهار داشت: در این نمایش که نوشته مهرداد کوروش نیا است، علاوه بر خودم بازیگرانی همچون محمدحسن کوثری ، ندا هادیان ، رها اسکندری و محمد محمدی قادر ایفای نقش کرده اند.

وی گفت: مشاور و طراح صحنه نیما بگلریان ، دستیار کارگردان سامان باب الحوائجی ، مشاور هنری حجت الله محمدی   و مدیر صحنه نیز حجت بیات است.

کارگردان نمایش آواز ستاره ها افزود:  این نمایش از اول آذرماه به مدت 15 شب، ساعت 17 در پلاتوی تئاتر شهر مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی واقع در بلوار بعثت اجرا خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه نمایش آواز ستاره ها مناسب افراد زیر 18 سال نیست، افزود: این کار حکایت دو خواهر است که بعد از فوت پدر خود و ازدواج مجدد مادرشان به شهر دیگری مهاجرت کرده و مستاجر پیرمردی می شوند که در ادامه داستان با مشکلات اجتماعی زیادی نیز مواجه می گردند.

مرادی کامیاب با بیان اینکه در همدان تئاتر بزرگسال کمتر مورد استقبال عمومی قرار گرفته و بیشتر مردم از نمایش های کودک و نوجوان استقبال می کنند، ابراز کرد: برخی از هنرمندان تئاتر ما  ذائقه مخاطب را به دیدن یکسری از نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اول آذرماه و به مدت 15 شب آواز ستاره ها به روی صحنه می رود

از اول آذرماه و به مدت 15 شب آواز ستاره ها به روی صحنه می رود