مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1393 ساعت 21:272014-11-20ورزشي

نصر در گفت وگو با فارس: برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا انگیزه زیادی داریم


بعد از کسب مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت های آسیایی اکنون انگیزه بالایی برای قهرمانی داریم.

- مروارید نصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هدف اصلی ام این است که بتوانم در مرحله نهایی بهترین بازی را برای تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال انجام بدهم و با بسته نگه داشتن دروازه تیم ملی در این رقابت ها قهرمان شویم.

وی ادامه داد: مهمترین هدف من و تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال این است که همچون رقابت های مرحله مقدماتی بتوانیم در مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا بهترین بازی ها را برابر حریفان انجام بدهیم و توانمندی فوتبال بانوان ایران را نشان دهیم.

دروازه بان قمی تیم ملی فوتبال دختران جوان کشورمان اضافه کرد: از اینکه کادر فنی به من برای حضور درون دروازه تیم ملی اعتماد کرده بی نهایت خوشحالم و امیدوارم بتوانم در بازی های آینده مزد اعتماد مربیان تیم ملیرا بدهیم و بهترین بازی های را برای تیم ملی انجام بدهم.

وی در ادامه راجع به موفقیت تیم ملی فوتبال دختران جوان کشورمان در راه کسب مجوز حضور در مرحله نهایی رقابت های قهرمانی آسیا، تصریح کرد: ما در مرحله مقدماتی با سریلانکا و فلسطین هم گروه بودیم و در مجموع با یک گل خورده و 10 گل زده دو پیروزی خوب کسب کردیم و جواز صعود را به دست بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصر در گفت وگو با فارس: برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا انگیزه زیادی داریم

نصر در گفت وگو با فارس: برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا انگیزه زیادی داریم