مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1393 ساعت 21:122014-11-20سياسي

خبرخوش ثبت احوال از افزایش موالید در کشور


مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: در هفت ماهه اول سال جاری 890 هزار و 31 مورد ولادت به ثبت رسیده که 457 هزار و 787 مورد ولادت پسر و 432 هزار و 244 مورد ولادت دختر بوده است.

- 685 هزار و 862 ولادت در شهرها و 204 هزار و 169 ولادت نیز در روستاها به ثبت رسیده است.

علی اکبر محزون در گفت وگو با خبرنگار سرویس شهری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: این آمار در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 4.

3 درصد رشد داشته است، چرا که آمار ولادت در هفت ماهه ابتدایی سال 92، 853 هزار و 567 بود و رشد موالید در کشور ناشی از اطلاع رسانی رسانه هاست.

وی اظهارکرد: با ارائه آمار تک فرزندی و تحلیل آنها از سوی جامعه شناسان و روانشناسان، مردم روی موضوع سرنوشت خود و آینده فرزندانشان حساس شده و این اطلاع رسانی ها باعث شده است که خانواده ها هوشیارانه تصمیم بگیرند و در تعداد فرزندانشان تجدیدنظر کنند.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور در ادامه افزود: ما در حال رصد شرایط ولادت در کشور هستیم تا مشخص شود که چقدر به پایداری این شاخص نزدیک شده ایم.

البته رشد ولادت در هفت ماهه سال 93 پایدار بوده است و در صورت انجام ازدواج های به موقع و پیشگیری از طلاق بیش از پیش رشد پیدا می کند و از این طریق می توانیم به حفظ تعادل پوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوش ثبت احوال از افزایش موالید در کشور

خبرخوش ثبت احوال از افزایش موالید در کشور