مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1393 ساعت 19:322014-11-20سياسي

آشتیانی رفت، فرهادی معرفی شد


مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته، روزهای حساسی را پشت سر گذاشت.

نمایندگان در هفته ای که گذشت، شاهد رأی عدم اعتماد به فخرالدین دانش آشتیانی سومین گزینه دولت و وزیر پیشنهادی علوم تا معرفی محمد فرهادی برای تصدی این پست رابودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، همچنین چند مصوبه مهم از جمله تصویب برخی اختیارات وزیر دادگستر و طرح جامع اصلاح قوانین بودجه ای را نیز در کارنامه خود داشتند.

وزیر دادگستری از بین حقوقدانان با پیشنهاد رییس قوه قضاییه از سوی رییس جمهور انتخاب می شود نمایندگان در نشست علنی یکشنبه 25 آبان مجلس شورای اسلامی و در ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون قضایی وحقوقی در مورد طرح نحوه اجرای قسمتی از اصل یکصدوشصتم(160) قانون اساسی با انتخاب وزیر دادگستری از میان حقوقدانان پیشنهادشده از سوی رییس قوه قضاییه به رییس جمهور و معرفی به مجلس جهت اخذ رأی اعتماد با 138 رأی موافق، 33 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 224 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

مخالفت نمایندگان با الحاق اختیارات و سازمان های زیرمجموعه قوه قضاییه به وزارت دادگستری نمایندگان همچنین در این روز و در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون قضایی وحقوقی در مورد طرح نحوه اجرای قسمتی از اصل یکصدوشصتم(160) قانون اساسی با ماده 3 این طرح با 140 رأی موافق، 8 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشتیانی رفت، فرهادی معرفی شد

آشتیانی رفت، فرهادی معرفی شد