مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1393 ساعت 15:122014-11-20دانش

40 درصد فارغ التحصیلان پزشکی کشور، دانشجویان دانشگاه آزاد هستند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در همایش دانشجویان برتر حوزه علوم پزشکی با بیان اینکه نزدیک به نیمی از فارغ التحصیلان پزشکی دانشجویان این دانشگاه هستند، - خواستار افزایش حمایت سازمان های دولتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس دانشگاه آزاد با حضور در همایش دانشجویان برتر حوزه علوم پزشکی با بیان اینکه در دین اسلام مومنان و دانشمندان به درجات رفیع می رسند، اظهار کرد: عنصر اصلی توسعه و ضمانت اجرایی علم و فناوری در هر کشور، نیروی انسانی متخصص است.

میرزاده ادامه داد: آسایش و رفاه جوامع ناشی از کوشش دانشمندانی است که زمینه پیشرفت رفاه را فراهم کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه مجمع دانشگاه آزاد مسیر زیادی در توسعه اقتصادی – اجتماعی و فرهنگی کشور دارد، گفت: دانشگاه MIT یک نمونه بارز در تاثیر فزاینده علم بر توسعه و پیشرفت کشور است.

این دانشگاه در سال 2011، دوهزار میلیارد ثروت ایجاد کرده، ضمن اینکه 28 هزار 800 کمپانی تولیدکننده و سه میلیون و 300 هزار شغل ناشی از تولیدات علمی این دانشگاه از دیگر دستاوردهای این دانشگاه در سال 2011 است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این مورد نشان می دهد که دانشگاه نقش مهمی در ثروت آفرینی و افزایش سطح رفاه جوامع بازی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد فارغ التحصیلان پزشکی کشور، دانشجویان دانشگاه آزاد هستند

40 درصد فارغ التحصیلان پزشکی کشور، دانشجویان دانشگاه آزاد هستند