مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1393 ساعت 07:172014-11-20ورزشي

جدال ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان در قم/ ماهان به دنبال جبران مافات


تیم های فوتسال ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان در هفته یازدهم لیگ بر تر فوتسال کشور در شرایطی به مصاف هم می روند که نماینده قم در لیگ برتر فوتسال در این مسابقه به دنبال جبران مافات هفته های گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، لیگ بر تر فوتسال باشگاه های کشور پس از تعطیلی لیگ به دلیل حضور تیم ملی فوتسال در مسابقات گرندپریکس برزیل از سر گرفته می شود و در هفته یازدهم این رقابت ها، در شرایطی که ماهان تندیس قم با 7 پیروزی متوالی، 2 شکست و یک تساوی در رده دوم جدول قرار دارد، برای بازپس گیری صدر جدول محتاج کسب 3 امتیاز مسابقه حساس و سنتی خود برابر گیتی پسند است.

گرچه دیدار های این هفته تحت تاثیر دیدار حساس تیم های مس سونگون و میثاق تهران و فرش آرای مشهد با تاسیسات دریایی است اما تنها نماینده استان اصفهان در حالی برابر ماهان تندیس قم صف آرایی می کند که ماهان تندیس با 22 امتیاز تیم دوم جدول است اما تیم گیتی پسند اصفهان با کسب 17 امتیاز در رده چهارم جدول 14 تیمی لیگ بر تر فوتسال ایستاده است.

شروع رویایی ماهان تندیس در لیگ بر تر فوتسال با نتایجی شگفت انگیز و درخشان برای نماینده قم همراه بود اما ماهان سرانجام در ساوه برابر تیم انتهای جدولی شهرداری ساوه شکست خورد تا نوار پیروزی های متوالی این تیم قطع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان در قم/ ماهان به دنبال جبران مافات

جدال ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان در قم/ ماهان به دنبال جبران مافات