مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1393 ساعت 07:522014-11-17ورزشي

لشگری در لیگ جهانی کشتی آزاد با حریفان سرشاخ می شود


احسان لشگری کشتی گیر شایسته استان قزوین در رقابت های لیگ جهانی کشتی باشگاه های جهان با حریفان خود سرشاخ می شود.

- " از قزوین، احسان لشگری در وزن 86 کیلوگرم این پیکارها پس از یک سال غیبت در رقابت های قهرمانی جهان حالا در لیگ جهانی کشتی دوبنده تیم بیمه رازی را بر تن می کند و به مصاف رقبای خود می رود.

لشگری که امسال سال سخت و دشواری را پشت سر گذاشت و از رسیدن به دوبنده تیم ملی در جریان بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی و رقابت های قهرمانی جهان در کشور ازبکستان باز ماند، حال این فرصت را دارد تا بار دیگر شایستگی های خود را به رخ سایر حریفان بکشد.

این کشتی گیر ارزنده استان که در طول دو سال گذشته همواره در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان حضور داشت و در مدت دو سال دوبنده تیم ملی را با شایستگی بر تن کرده بود، خرداد ماه امسال در جریان مرحله نهایی رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان کشور مقابل رقیبان کم نام و نشان خود در عین ناباوری تن به شکست داد تا عملاً فرصت حضور در اردوی تیم ملی را از دست بدهد و دوبنده تیم کشتی آزاد کشورمان را پس از دو سال از دست رفته ببیند.

دبیر هیئت کشتی استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به حضور احسان لشگری در رقابت های کشتی قهرمانی باشگاه های جهان اظهار کرد: لشگری یکی از کشتی گیران مطرح قزوینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لشگری در لیگ جهانی کشتی آزاد با حریفان سرشاخ می شود

لشگری در لیگ جهانی کشتی آزاد با حریفان سرشاخ می شود