مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1393 ساعت 11:222014-11-10اقتصادي

همایش نقش کسب و کار خانگی در افزایش سطح درآمد خانواده باهمکاری دانشگاه علمی کاربردی


رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اصفهان گفت: معتقدیم که افزایش سطح اقتصاد خانواده منجر به افزایش سطح اقتصاد جامعه می شود و یکی از راهکارهای این امر توسعه مشاغل کوچک و متوسط در سطح عام و مشاغل خانگی در سطح خاص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، منصور شریعتی در نشست خبری " نقش کسب و کار خانگی در افزایش سطح درآمد خانواده " در اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: در جامعه رو به پیشرفت، استخدام بیشتر مردم در دستگاه های دولتی غیر ممکن است و باید از ظرفیت مشاغل خانگی در توسعه اقتصاد و اشتغال بهره برد.

وی افزود: در همین راستا دانشگاه جامع علمی کاربردی با همکاری کمیسیون بانوان اتاق بازرگانی اصفهان اقدام به برگزاری اولین همایش نقش کسب و کار خانگی در افزایش سطح درآمد خانواده کرده است.

رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اصفهان ادامه داد: معتقدیم که افزایش سطح اقتصاد خانواده منجر به افزایش سطح اقتصاد جامعه می شود و یکی از راهکارهای این امر توسعه مشاغل کوچک و متوسط در سطح عام و مشاغل خانگی در سطح خاص است.

شریعتی با بیان اینکه با به جای ساخت کارخانه های زیاد می توان کار تولید را به منازل برد، تصریح کرد: امروزه بخش بزرگی از صنایع دنیا با برون سپاری قطعات و کالاهای خود را به تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش نقش کسب و کار خانگی در افزایش سطح درآمد خانواده باهمکاری دانشگاه علمی کاربردی

همایش نقش کسب و کار خانگی در افزایش سطح درآمد خانواده باهمکاری دانشگاه علمی کاربردی