مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1393 ساعت 16:022014-11-05اقتصادي

مبارزه بیولوژیک با آفات در مزارع گوجه فرنگی استان بوشهر اجرا می شود


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت:مبارزه بیولوژیک و مبارزه با آفات در مزارع گوجه فرنگی استان بوشهر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، خسرو عمرانی عصر چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت تولیدات کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه تولید گوجه فرنگی به ویژه در خارج از فصل است و به عنوان یکی از قطب های تولید این محصول محسوب می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح مبارزه بیولوژیک و مبارزه با آفات در مزارع گوجه فرنگی استان بوشهر خاطرنشان ساخت: این طرح به منظور تولید محصول سالم در این مزارع اجرایی شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به تهیه و توزیع دو هزار عدد تله دلتا به منظور مقابله با آفت، اضافه کرد: چهارهزار عدد فرمون شب پره مینوز گوجه فرنگی و تعداد یک هزار و 522 عدد تله نوری شارژی نیز در این زمینه توزیع شده است.

وی از رها سازی حشرات مفید در سطح دو هزار و 750 هکتار از مزارع استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: طغیان آفت شب پره مینوز که از مهمترین آفات مزارع گوجه فرنگی است که خسارات زیادی را به این مزارع وارد می کند.

عمرانی از برداشت 54 هزار تن لیموترش در استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: در استان بوشهر در سطح دو هزار و 611 هکتار از باغات لیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه بیولوژیک با آفات در مزارع گوجه فرنگی استان بوشهر اجرا می شود

مبارزه بیولوژیک با آفات در مزارع گوجه فرنگی استان بوشهر اجرا می شود