مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1393 ساعت 06:372014-11-02سياسي

ارسال مجدد پرونده غنچه قوامی به دادسرا


وکیل مدافع غنچه قوامی گفت که دادگاه رسیدگی کننده به اتهام موکلش پس از صدور رای، پرونده را مجددا به دادستانی ارسال کرده است.

- سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: ماده 212 قانون آیین دادرسی کیفری صراحتا می گوید دادگاه پس از ختم رسیدگی با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر شرف و وجدان و با توجه به محتویات پرونده و ادله موجود در همان جلسه مبادرت به صدور رای می نماید مگر اینکه انشای رای متوقف به تمهید مقدماتی باشد که در این صورت در اولین فرصت حداکثر ظرف مدت یک هفته مبادرت به صدور رای می نماید .

وی با بیان اینکه وقتی حکم صادر و امضا می شود دیگر امکان دخل و تصرف در آن وجود ندارد، افزود: هفته گذشته که من به دادگاه مراجعه کردم رییس دادگاه حکم را که صادر و امضا شده و از مرحله تایپ برگشته بود به من نشان داد ولی روز گذشته که مراجعه کردم رییس دادگاه گفت که پرونده را به دادستانی فرستاده ایم.

وکیل مدافع غنچه قوامی بیان کرد: دادستانی نمی تواند کیفرخواست را تغییر دهد مگر اینکه اتهام و دلایل جدیدی باشد که آن هم پرونده ای جدا خواهد بود؛ یعنی نیازمند تفهیم اتهام، انجام تحقیقات و تشکیل پرونده جدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال مجدد پرونده غنچه قوامی به دادسرا

ارسال مجدد پرونده غنچه قوامی به دادسرا