مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 13:372014-11-01فرهنگي

برای برگزاری کرسی های نظریه پردازی غفلت شده است


داور چهارمین جشنواره مردمی «فیلم عمار» با انتقاد از وزارت علوم در کوتاهی در برگزاری کرسی های نظریه پردازی، تصریح کرد: حدود 13 سال است که رهبر نظام از همه می خواهند کرسی های نظریه پردازی برگزار شوند اما در تهران به این بزرگی یک نفر مثل شریعتی و مطهری این .

- " داور چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار با انتقاد از وزارت علوم در کوتاهی در برگزاری کرسی های نظریه پردازی، تصریح کرد: حدود 13 سال است که رهبر نظام از همه می خواهند کرسی های نظریه پردازی برگزار شوند اما در تهران به این بزرگی یک نفر مثل شریعتی و مطهری این کرسی ها را برگزار نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، نشست نقد و بررسی مستند ژست به کارگردانی محمدسجاد نجفی با حضور کارگردان و حسن عباسی از داوران چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار برگزار شد.

در این نشست حسن عباسی با تاکید بر اهمیت سوژه این مستند بیان کرد: صرف نظر از فرم و محتوا، دقت تولیدکنندگان مستند در انتخاب سوژه مهم است و ما باید سعی کنیم اهمیت این سوژه ها را به دیگر فیلمسازان جوان یادآوری کنیم.

وی سپس به بررسی واژه شناسی کلمه ژست پرداخت و افزود: ژست یکی از کلماتی است که از خارج وارد زبان فارسی شده است و قبل از انقلاب بیشتر مرسوم بود و کسانی که از روستا به شهرهای بزرگی مثل تهران، اصفهان یا مشهد می رفتند در کنار یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای برگزاری کرسی های نظریه پردازی غفلت شده است

برای برگزاری کرسی های نظریه پردازی غفلت شده است