مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 13:022014-11-01بين الملل

داعش «عروس و دامادها» را هم تهدید کرد!


والی این دادگاه سقف مهریه را یک و نیم میلیون دینار عراقی (تقریبا معادل 3 میلیون و 500 هزار تومان ایرانی) تعیین کرد و هر فردی که خواهان مهریه ای بیش از این شود، - با 30 ضربه شلاق مجازات خواهد شد.

گروه تکفیری داعش در عراق، ضمن تعیین سقف برای مهریه زنان تهدید کرد هر جوانی را که خارج از دادگاه های این گروه عقد کند، به صلیب خواهد کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تکفیری های داعش در ادامه سیاست های خود مبنی بر بدعت در قوانین دینی و عرف جامعه و دخالت بیش از اندازه در امور شخصی و زندگی خصوصی مردم، حکم های جدیدی برای ازدواج در مناطق تحت سیطره خود در عراق صادر کردند.

یک مقام محلی در استان کرکوک عراق، روز پنجشنبه در گفت وگو با وبگاه خبری السومریه نیوز ، اعلام کرد که والی دادگاه به اصطلاح شرعی داعش، اصولی برای ازدواج در دادگاه های این گروه تروریستی در مناطق تحت نفوذشان از جمله منطقه الحویجه در جنوب غرب کرکوک، تعیین کرده است که تعیین سقف برای مهریه یکی از آنها است.

بر اساس این گزارش، والی این دادگاه سقف مهریه را یک و نیم میلیون دینار عراقی (تقریبا معادل 3 میلیون و 500 هزار تومان ایرانی) تعیین کرد و هر فردی که خواهان مهریه ای بیش از این شود، با 30 ضربه شلاق مجازات خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش «عروس و دامادها» را هم تهدید کرد!

داعش «عروس و دامادها» را هم تهدید کرد!