مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 12:472014-11-01اقتصادي

کلیت طرح احداث مجتمع چند منظوره تامین اجتماعی تصویب شد


طرح احداث مجتمع چند منظوره تامین اجتماعی در زمینی به مساحت 36 هزار و 500 متر مربع واقع در ابتدای دره گردوی شهر اراک در جلسه ای با حضور استاندار مرکزی، - معاون عمرانی استاندار ، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، استاندار استان مرکزی ظهر شنبه در جلسه بررسی چند طرح عمرانی در سالن استانداری تشکیل شده بود، با اشاره به کمبود امکانات رفاهی در شهر اراک اظهار داشت: با جدیت از تمام طرح های رفاهی، ورزشی و فرهنگی توسط بخش خصوصی، شرکتها و سازمانها حمایت خواهیم کرد.

محمد حسین مقیمی تاکید کرد: مناطقی از قبیل دره گردو، مودر، نظم آباد و چپقلی پتانسیل های توسعه گردشگری و رفاهی شهر اراک محسوب می شود و همه باید کمک کنند که از این ظرفیت ها برای پیشرفت و توسعه این شهر استفاده شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: طرح احداث مجتمع چند منظوره تامین اجتماعی باید هماهنگ با طرح گردشگری دره گردو اجرا شود و مشوقی برای اجرای کامل طرح گردشگری این منطقه باشد.

مجتمع تامین اجتماعی چندمنظوره برای عمومی ساخته خواهد شدمعاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی عنوان کرد: این طرح در ابتدا یک دامنه محدودی از خدمات رفاهی را برای افراد زیر پوشش تامین اجتماعی در بر می گرفت که با پیگیری های صورت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیت طرح احداث مجتمع چند منظوره تامین اجتماعی تصویب شد

کلیت طرح احداث مجتمع چند منظوره تامین اجتماعی تصویب شد